ساچی
ساچی

ساچی

حداقل ازدواج اول اینا رو بهش یاد داده...


همکار خانوم چن روزی رفتن ماموریت.. همسر گرامیشون تشریف آووردن سرکار با غضب و تشر ک خانوم من کجاس؟.. ب من نگفته ک میره ماموریت!!! آدرس هتل رو بدین باید برم اونجا... رفته اونجا.. رفته هتل .. سر و صدا.. بعدم ساعت برگشت خانوم رو پرسیده و رفته فرودگاه که حالشو بگیره..اما همکارای دیگه که با خانوم بودن کارت پرواز و گرفتن و ی جورایی از خانوم مراقبت کردن.. همکار خانوم برگشتن و رفتن خونه پدر با فرزندشون..


http://s3.picofile.com/file/8188932376/Girl_with_th_E11_Blaster_880.jpg


امروز اومدن و تمام پیام هایی که همراه با عکس از ماموریت فرستاده بودن واسه همسر گرامیشون رو نشون دادن  ک بعللله.. ایشون در جریان بودن کامل!

حالا خانوم عصبانی بود اما گفت که با اینکه ازدواج دوممه اما طلاق میگیرم.. هم حضانت تام داره.. هم حق طلاق!.. 

  

کاری به خوب و بدش ندارم... امااگه دلتون چیزی رو میخاد الکی نمیخاد ...


تا حالا وایسادین روبروی زندگیتون و خوب نیگاش کنین؟ کارایی که میکنین و نمیکنین و ترک کردین..رفتاراتون احساستون روابطتتون تصمیماتون آدمایی که به زندگیتون راه دادین و راه ندادین و انداختین بیرون


http://s6.picofile.com/file/8188153784/I_combine_reality_memory_and_dreams_to_create_world_changing_photographs_8_880.jpg


جرات میخاد اینکه وایسی و ریز به ریزشو نیگا کنی..

دارم اینکارو با زندگیم میکنم... پاک کن یا غلط نگیر نگرفتم دستم.. تیغ.. تیغ گرفتم دستم.. بیرحم شدم با خودم ظاهرا.. اما اولش دردناکه... اما بعدش درست میشه.


کاش...........................


کاش میشد گوشی رو برداشت

ی شماره رو گرفت

بعد اولین زنگ جواب بدن

بعد بگی من ساچی ام.. میشه واسه منم دعا کنین...

بعد بگن حتما و گوشی رو بذاری.


http://s4.picofile.com/file/8184183518/0_David_Lazar_altGolden_Rock_monk_on_photo_tour_in_Myanmar_880.jpg


اینجوری دیگه مغز من خالی و خلوت میشه از  "کاش میشد" های ناتموم...